Thursday, November 5, 2009

K.A.R.A.O.K.E.

s.i.n.g.i.n.g

cakap siapa je tak suka nak menyanyi
tak kesahla kan suara tu ala-ala siti ke, jamal ke, katak puru ke
janji menyanyi
semua orang suka tak kesah yang muda ke tua ke kerepot
dan kesahla lagu pilihan tu lagu rakyat, balada, rapping atau pon patriotik
dalam diri masing-masing ada perasaan suka menyanyi
tipula kalau ada yang kata dia xpernah menyanyi
takkan la nyanyi untuk diri sendiri pon xpenah kan
dari tadika lagi kita da di ajar menyanyi
ba ba black sheep, twinkle twinkle
kan di kategorikan menyanyi tu
okeh aku rasa aku da banyak merepek ni *haih*

aku nak cakap aku pon suke menyanyi
to be exact aku suka KARAOKE!
aku suke berkaraoke dengan rakan-rakan kesayangan aku
fiqa, shikin, nadia, sheera, yana n tt~
kitorang akan habiskan masa di pusat karaoke tu untuk 3 jam lamanya
menyanyi, melalak, melompat~~segalanya la!
karaoke adalah landasan untuk kitorang lepaskan tension kitorang
karaoke tempat yang aku boleh menjerit bagai nak gile
biarla suara aku tak macam artis-artis besar
aku tak kesah!
selalunye kitorang akan ke red box untuk melalak
bayangkanla 3 jam menyanyi
banyakla lagu yang kitorang menyanyi
sampai suara xde da~ haha jadi serak terus

lagu-lagu wajib yang kitorang kene amek:
  1. fantasia bulan madu
  2. secangkir madu merah
  3. rindu merindu
  4. halaman cinta
  5. ku bahagia
banyakla lagi *tak tertulis*
recently yang aku pegi red box ni
kitorang nyanyi sakan
aku happy gle! lagi time lagu 'takdir penentu segalanya'

"sesungguhnya takdir penentu segala
bahagia yang dicipta hanya sedetik jaraknya"


eyh ternyanyi plak *blushblush*
aku tak tau kenapa tapi aku suke menyanyi
bukanla menyanyi depan orang tapi dalam sebuah pusat
yang dinamakan pusat karaoke :)
so kepada sesiapa yang rasa-rasa tak pernah karaoke
cube-cube la
once da pegi sure nak pegi lagi

p/s: kalau pergi karaoke niat nak releasekan tension k

0 comments: