Sunday, February 7, 2010

hari itu

semalam hari aku berjalan-jalan
nak diikutkan tiap minggu hari berjalan :P
tapi semalam aku berjalan di melaka tercinta
best! :))

semalam pagi-pagi da keluar rumah
pegi fetch ain dan terus ke carrefour
mau pegi karaoke di dreambox
first time pegi sana
not bad
quite similar to redbox
tapi okay la
tak payah aku nak karaoke kat tempat jamban lagi :P

after that aku and ain pegi JUSCO baru!
ramai orang tapi aku manage untuk dapat parking
dalam masa yang singkat! yeah!
an memang cuak gila nak masuk
yela jusco tu meletup kan
takut happen again
tapi aku da bagi ceramah kat ain
and dia terpaksa ikut juga
aku suka! haha
macam-macam benda yang aku nak ada di situ
tak payah jauh-jauh pegi dataran da :)
ouh plus, ada TAKO TAO! weeeee~
so mari beramai-ramai serbu jusco

ouh i heart jusco la :)

0 comments: