Friday, January 7, 2011

ini bermaksud?

aku seperti biasa akan buka facebook, tumblr dan blog aku ni. takde buat apa. kalau facebook aku akan stalk semua-semua. tengok news feed apa yang baru and so on. as for tumblr plak aku akan reblog je keje. haha. blog? err err aku baca post orang yang aku follow la. :)

well dalam facebook aku ada la jadi kawan with my lecturer. dia lecturer aku masa aku part 4. amek public speaking. dia sangat sporting yet tegas. pergi kelas dia tak pernah mengantuk okay! sumpah aku focus gila dalam kelas dia. haha. well dia baru je melangsungkan perkahwinan dia. congrats madam! if im not mistaken on 24th December haritu. auwww shweeett okies! ouh dia nikah with her best friend! i mean memang da kenal lama as aku ada nampak gambar madam dengan kawan dia masa zaman muda remaja. apa yang aku nak highlight kat sini is... she married with a guy that understand her, being beside her, be her best friend all the time! best kaaannnnn?!

even banyak obstacles nak kena rempuh but at the end masing-masing is together. best kan kan kan. yela orang faham kita and always be beside us. aku cam seronok tengok. yela da umur2 cam aku ni sure la aku ada fikir future. tipu gila ah kalau aku tak fikir future. what i mean future here is getting married okay kids. aku masih mencari. walau aku tak nafikan da ada yang mencuri hatiku. chewah! :P but i wish aku dapat someone yang macam madam aku dapat. yela dapat someone yang memang da kenal kau. kenal hati budi. tak hipokrit. tak cover cover. tau jaga hati. wuaaa mana aku nak cari. haha well setiap insan ada kelebihan dan kekurangan kan. kalau aku nak cari yang perfect aku ni cukup perfect ke? brrr. haha

eyh apala aku merepek merapu ni kann. cume issue yang aku nak ketengahkan ialah i'm happy for my lecturer. aku nak cari someone that want to spend the rest of his life with me. hadapi segala rintangan bersama. give and take. and segala-galanya. haaaa. mana den nak cari ni oi! haha

0 comments: