Monday, February 14, 2011

hello hello!

wahhhhh lama nya saya tak update blog kesayangan ni!

sorry sayang i busy dengan tumblr
sila la jenguk-jenguk tumblr comel saya tu ye :D
i miss writing
to be frank to much to be confess here
soal hati dan perasan
soal emosi
soal diri
soal persahabatan
soal segala-galanya
ouh semester ni paling banyak cuti
bahaya bahaya
aku jadi malas gila
thesis tak sentuh
test pun aku lupa
ni sekarang sibuk nak fly fly ronda negeri
okay one day aku write tentang yang lebih menarik ye
aku akan dig cerita cerita menarik untuk dikupas kan
ouh lina kau poyo!

ouh saya sayang rakan-rakan saya
terima kasih sebab tau bila aku sedih dan down
thanks for cheering me up :)

5 comments:

Anonymous said...

rasenye dah patut awk tukar lagu awk tu punn

Unknown said...

fine. nnt saya tukar. :)

tapi ni lagu fav saya.

Farah Nadia said...

XOXO!

Unknown said...

XOXO to u too!

Yana Rashid said...

alaa org tu dah ade tumblr comel mane nak layan belog picisan dah.wuu wuu T_T