Tuesday, May 3, 2011

what stage are you?



okay aku tau. banyak da video ni tersebar kat facebook or wherever la. well basically its about a relationship stages. banyak stages yang nak dilalui oleh semua pasangan. from strangers becoming friend, best friend toward lover then it can be back to strangers. strange. but true. gosh apa ayat aku tunggang langgang macam kena langgar kerbau ni. aku rasa video ni agak berinformasi. even length dia 16 minute tapi dia tunjuk the stages of relationship yang most people on earth akan lalui. dari perkenalan to the chase, in a relationship. sume la. so selamat menonton. aku amek dari youtube. aku rasa aku da stage akhir. ouh mungkin juga stage four. so whats your stage?

p/s: sangat busy dengan final exam so ini je mampu aku update dalam blog. mengada. -.-


0 comments: