Friday, August 28, 2009

aku sendiri pening!

recently aku update status aku di facebook
this is the word

'if u love somebody let it go if it comes back its yours'

sekarang aku berpegang teguh dengan kata-kata itu *chewah*
biarkan dia pergi
kalau da jodoh tak ke mana kan *wink*wink*

okeh tu selingan je :p
masalah aku di kelas pun aku da cuba cope with
aku nak let it go
lantakla dia nak buat rumous apa sekali pon
the result is i'm getting popular *haha*
more popular than she is as i didn't spread any rumous~ lalala

dan sepanjang bulan ramadhan ni aku asyik nak balik je
aku nak duk kat umah kerana rumah je tempat yang aku boleh tenang
sebenarnya nak pegi peringgit, cempaka, taman melaka baru *bazaar bazaar*
seriously aku masih tak boleh terima shah alam *berlagak boleh dulu*

topic utama: aku semakin gemuk di bulan ramadhan al-mubarak ini *haih*

0 comments: