Friday, August 7, 2009

serius sebentar

hari ni aku nak post sumthing serius! *haha lawak k*
okeh aku nak cakap tentang cinta
lina again bout love ka?????

kepada yang single *termasukla aku nih*
korang mesti penah dengar orang cakap

"tak payahla cari cinta nanti dia datang sendiri"

fine mungkin ada kebenarannya
dan apabila kita tak mencari cinta kita takla nampak desperate sangat k *note that*

tapi kalau kita tak cari ada ke orang nak kat kita
lebih-lebih lagi kalau kita ni *dilebihkan kepada aku*
bukanla dalam kategori perempuan yang hot!
bukan ke kita perlu berusaha baru kita boleh dapat hasil
lepas berusaha barula boleh tawakal dan menunggu
tapi kalau tak usaha macam menunggu buah yang tak akan jatuh k

entahla aku pon tak pasti
cuma aku rasa tak salah aku mencari
dan juga salah jika aku mengharap pada benda yang salah! *haha*
tapi aku yakin yang satu hari nanti sampai waktu aku
dengan siapa dan bila tu yang tahu
aku masih menunggu hingga kini :)

p/s: aku macam nak demamla :(

0 comments: