Friday, April 2, 2010

nyawa aku masih panjang. aku masih bernafas.

budak ni balik melaka lagi
ye memang aku balik melaka lagi
tiap minggu aku balik
salah ke? takde yang salah aku tengok
aku tenang dirumah sendiri
di kawasan aku sendiri

harini balik dengan YAYA
dari UKM ke melaka
journey sulung aku dengan yaya :)
ouh dan kami ada pengalaman
ya, kami ber-roller coaster di highway
ouh di lane paling kanan yakni lane pecut
uishh syukur Tuhan masih memberi kami peluang
seriously
kami da terbabas. nearly hitting the divider
nasib yaya pandai kawal kereta
aku pandai jerit je. haha C.U.A.K !
aku tak dapat bayangkan macam mana kalau kami accident tadi
aku belum sempat bertaubat
banyak dosa aku
Ya Allah, sesungguhnya aku ini insan hina. Kau ampunkanlah aku sebagai hamba-Mu.
well, if its rain drive slowly
drive carefully!

p/s: yaya, dun worry, aku masih boleh naik kereta bersama kau. pengalaman satu pengajaran :)

0 comments: