Sunday, April 25, 2010

possible and impossible??

possible and impossible
mana satu nak pilih
ntah benda ni bermain dalam fikiran aku
tak tau nak cakap macam mana
kadang-kadang aku lebih banyak berkata impossible
walhal sebenarnya possible je

okay aku da merepek merapu
berkata tanpa hala tuju
mengapakah aku menyatakan tentang possible dan impossible
adakah kerana statistik yang akan berlangsung esok?
ya, mungkin juga

dulu aku rasa statistik sangat impossible bagi aku
aku tak suka math
jujur aku katakan
aku benci!
tapi ni bila nak final esok
da buat-buat latihan
eyh macam seronok
takla susah mana *cheeeewaaaahh*
memang poyo ayat aku
tapi serius
bila you learn something its not that hard
its not impossible to do it :)

so aku nak seru kat semua orang
termasukla diri aku ni kan
stop saying its impossible
try hard
mesti one day
benda yang kita rasa impossible itu
menjadi possible
aww da macam motivasi pulak kan :P
ouh well
enjoy what in front of u!

p/s: maaf terlalu banyak possible and impossible. aku mereng tatkala menulis ini entry.

0 comments: