Saturday, August 7, 2010

perihal buruk aku

bosan gila babeng da aku rasa ni. nak buat pape pun malas sebenarnya. dengan lens tak tanggal lagi. mandi pun tidak. aish apa nak jadi ni. okay nak update blog dulu. oleh kerana kawan aku Cik Yaya penah cabar suh tulis pasal keburukan aku. maka harini tetulisla ia. chewah ayat. haha. okay ni dia perihal buruk Amalina Yazid.

1) pemalas. okay ni semua ada kot. eyh entah. okay2 lina memang malas. yang rajin ialah pergi shopping complex sahaja. tapi kalau malas tahap dewa dewi buat apa pun taknak. haha :P

2) penakut. okay aku ni penakut yang teramat. sape je yang tak tau Amalina Yazid ni penakut. haha tidur pun buka lampu tau.

3) tak suka math. okay ni satu hal lagi. aku ni tak hafal sifir. haha umur da sebegini rupa pun tak tau. certain sifir je yang aku tau. skang ni suka la juga math ni tapi simple math sahaja okay. :)

4) suka main bucu. i mean sarung bantal punya bucu. ouh atau baju cotton punya bucu. haha aku kalau da pakai baju cotton, sambil drive pun main bucu tau. haha addicted! :)

5) cepat trust people. seriusly. cakapla apa je. nanti aku akan trust. haish bahaya2. kena tipu as simple as that.

6) aku seorang yang lurus. haha i can see that tapi tak tau nak ubah camne. haha. lurus sangat. bahayalaaa. lina oi. cube bengkok sket. haha

7) addicted dengan internet. especially facebook. bahaya tau. sebab aku da mula melekat kat depan facebook tak buat pape. semua kerja tertangguh. okay skang FB cam mula bored. so kurang la sket. kalau tak 24/7!

8) aku mengaku aku bangun lewat. lewat disini jika pagi tiada kelas atau apa2 perkara penting yang perlu dibuat. ibu selalu bising cakap anak dara kena bangun awal etc2. okay ibu pasni kaklong bangun awaaaalll saaaaangaaattt. :)

9) i love to spend money on things that are not worth to buy. suka sangat beli benda yang entah pape. pastu tak guna. kira membazirla. lina ni bahaya okay. simpan duit tu boleh?

10) aku ni sangat la fussy. SANGAT! fussy dari segi membeli barang. berjam-jam nak pilih barang. lagi2 kalau barang yang first time nak beli. mau gila sapa yang teman. tapi kalau orang belikan saya terima dengan hati terbuka. :) ouh dan aku tak suka kalau aku beli roti krim kat bakery pastu krim dia terlekat2 kat plastik jernih. okay tak cantik!

11) i easily piss off with people. jadi jangan buat saya piss off. kalau da marah nak tengok muka orang tu pun tak ingin. sanggup pandang tempat lain atau buat-buat tak nampak. bila da cool baru okay. ouh saya ni cepat cair dengan pujukan. haha pujuk je cair da. eyh depends2. :P

12) i speak first then i think. haha ni la satu perihal buruk lina. cakap tak guna otak. main cakap je. pastu bila da cakap baru nak fikir baik buruk. bila salah cakap bersalah gila pulak rasa. i need to think then speak. baru betul. tapi dia cam flowing je at my mouth. boo yaaaa lina!

sebenarnyakan banyak lagi benda buruk ada pada aku. lagi banyak dari kebaikanla. haha tapi nak tulis panjang berjela pun buat apa kan. bukan ada yang baca pun. okay2la. kalau rasa nak tambah lagi keburukan pada Amalina Yazid ni. sila tambah di comment box. chewah! nak suruh orang comment la tu. haha okies byeeee! :)

4 comments:

dakjat said...

senget kamu ni.. =p

Unknown said...

hahaha memang senget benget pun. :P

Farah Nadia said...

jap2 aku pk dlu..i`ll SOME MORE laterrr! hahaha :p

Unknown said...

hahaha okies babe!