Friday, October 21, 2011

luah yang tak berapa nak luah.

time to update blog again. hehe ala biasala puas da aku godek twitter, tumblr, and formspring. pastu da bosan. update blog la pulak. err facebook? apa tuh. never heard of it!

well, aku kan sambung study kan. i tot it wud be easy and lovely like lalala. tapi rupanya. sumpah susah weyhhhhhhhh. susah bukan apa. kau kena dicipline, behave like a postgraduate student. dang! setiap sabtu mesti aku cuak nak pegi kelas. ye la, kelas Dr. Artinah tu cam ada dalam cage yang penuh naga. haih. sebab apa? sebab da minggu ke enam ni aku STILL TAKDE TAJUK WEYH! yela tajuk untuk research proposal aku. apa contribution aku pada industry. hmmph. sobs!

aku kekadang terasa aku tak patut ada kat kelas tu. aku rasa kerdil gila among them. ye la. aku ni cam know nothing. aku try to be one of them tapi susahnya Ya Allah. camne ni? sobs. i shud go work, sedar diri otak tu da tepu. wuaaaa! okay aku tau aku banyak mengeluh and cam takde effort nak build up myself. tapi i was trying hard la! betul tak main main.

please pray for me habis kan ni in one and a half year please. Ya Allah tabahkan la hatiku ini. aku mohon dari-Mu.

0 comments: