Monday, October 24, 2011

perempuan pisau cukur

perempuan pisau cukur.

dengar pun cam tak best kan. tak kisah la kau jenis apa pun. tapi kalau da dengar kategori ni mesti kau akan berhati hati. aku tak penah kenal perempuan jenis camni selama ni. just thru television je aku learn bout their character. hmmphh. tapi sekarang aku da tau sorang yang camni. i tak suka u!

aku tak faham dengan gadis gadis kategori ini. kenapa kena jadi perempuan pisau cukur. kenapa kenapa? kenapa tak usaha dengan sendiri. i mean by not asking other peeps money. mana letaknya maruah anda wahai gadis. alahai. aku geram. aku ni yang kadang2 sehari rm4 je mampu belanja pun tak pernah mintak boys belanja aku itu ini. kau yang pakai MAC pun nak mintak mintak gak. malu cik kiah oi!

okay la. maybe pendapat pendapat si gadis pisau cukur ni merasakan yang lelaki lelaki itu sayang mereka. maka akan tunaikan apa saja permintaan mereka. biarpun remeh. nak buktikan kasih sayang kena tunaikan gak. euw. aku geli. eh, kalau lelaki lelaki itu suami anda i dun mind. ni baru jadi buah hati. abes tu nnt harta dia da takde camne? pi lompat kat jejaka lain pulak. alahai.

aku rasa malu dengan perempuan kategori ini. kenapa? sebab aku ni perempuan gak. malu la kan. mana maruah kita. kan. aku rasa kita kena timbang rasa. jangan la jadi pisau cukur. please. takkan la benda benda personal macam nak beli buah la, nak beli handbag la, nak buat passport la sume nak mintak duit kat lelaki. tu semuakan benefit untuk diri sendiri. so use your own money la miss. huh!

kalau kadang kadang tu acceptable lagi. ni kalau da selalu sangat ni sampai orang tu takde duit pun kau tak consider pastu mintak mintak memangla tak patut.

siapa makan cili dia terasa pedas. bye!


3 comments:

Ashpul Kecik said...

pedas mak nyah...

Unknown said...

hahaha tu la sape suh makan cili. kan da pedas.

nanatsu_nad said...

yeah, aku boleh bau dari sini *btw hi lina i lawat blog u la :p