Monday, May 4, 2015

Step foward

Was strolling down the memory lane with this super annoying blog (mine actually). Reading all those super sad post bring me back to square one. Haha


Tak sangka. I'll be part of the sad stories. Kann. Punya la jatuh cinta pada someone. loving them with all your heart. Then. U r getting married to someone else. LOL. Jodoh. 

Tapi. Memori tu yang buat kau jadi sekarang ni. And because of all that stupid things u did, u get to smile back when u take a glance at ur past. Lawak. And super annoying. Tu pasal aku takde bf at that time kahkahkah. 

The point is that dont let past haunt u. Experience tu mahal. Orang lain takde macam mana kau ada. Because of that aku jadi seorang yang kuat. Plus jujur. Jujur dengan hati aku. Dan hati orang lain. Sebab aku taknak sakit lagi. And taknak benda sama jadi. Not to me or anyone else yang aku sayang. 

Just embrace apa yang kau ada. Step foward. Kalau tak macam mana nak jumpa bahagia yang kau duk cari cari tu kan. Hihi. I found mine. And hopefully it stay forever. InsyaAllah. 

Bukan kah Allah dah pesan,
Doa usaha dan tawakal. Janji Allah itu pasti. 

1 comments:

Barracuda Essence said...

Thanks fir sharing..