Friday, October 9, 2009

i am doomed!

"exam is around the corner"

itula kenyataan yang sukar untuk aku telan *sigh*
aku tahu lambat laun final exam akan menjelma
tapi macam cepat sangat je~~

to be frank
aku tak tahu apa yang aku belajar selama ni
yang aku tau aku amek 7 subjek
tapi aku hanya beri penekanan kepada kelas kitchen and housekeeping
subjek-subjek lain yang agak core
seperti economy, park & recreation, event adalah tidak dititik beratkan
walhal subjek tu la yang aku kene beratkan!!!

waaaaa!!!!! apa aku nak jawab ni!
degree punya subjek da la payah
tak macam diploma dulu
aku rasa aku da penat belajar and otak aku da tepu!!

plak tu takde study week
dengan nak convocation lagi
aiyooookkkkkkkkkk!

can someone please wake me up from this lovely sleep i had!
lina studyla kamu~

p/s: boleh tak saya tak amek final exam tapi bagi saya jadi dean's list~~~pleeeeaaaasssseeeeee

0 comments: