Thursday, March 17, 2011

the main concern

rindunya nak menulis kat blog yang serabut ni! hehe
sekarang ni aku sibuk cari outfit untuk malam pra graduan
haaa bila sebut malam pra graduan bermakna aku da nak kena pergi dari UiTM
wah senior yang da nak kena pergi!
ala itu bukan main concern aku *poyo*
aku sekarang sibuk intai intai peluang pekerjaan gak
bukan apa
at least kalau ada orang da nak terima bekerja kan senang
sekarang ni bukan senang nak cari kerja
tak boleh nak memilih sangat
what i aim is for the experiences
aku ni takde experiences sangat
serabut nanti bila da start kerja. brrrr
ouh final exam aku pun da makin dekat
sebenarnya cuak tapi buat buat bodoh
assignment masih utuh tak terusik
thesis tak payah cakap la
methodology tak buat lagi
masih kat literature review. haha
da gerak la sikit kan :P
masuk kelas terus duduk belakang berborak
tak pernah serious
terukkan? haih
sedar tapi takde effort nak berubah
nanti final aku juga merana meraung macam kak limah
takpe takpe
masih ada peluang
tadi bila kena marah ngan lecture baru sedar sikit yang aku banyak main
especially when doing the assignments
go lina go!
boleh boleh
final kali ni aku taknak menangis lagi

p/s: aku tau aku serabut gila sibuk cerita perihal sendiri dalam blog. but then takpela kan. aku masih jaga kain aku sendiri

ciao!

0 comments: