Sunday, April 3, 2011

Who said modern people can't be classic.

aku terasa nak berkata kata dalam bahasa asing tapi aku tak tau nak mula macam mana. haih. terasa gedik nak berbahasa asing after buka nuffnang tengok ada orang lihat blog aku ni dari negara negara selain Malaysia. bangga seyh! okay2. takpe tu lain kali ah. ni aku nak story morry yang last Friday aku ada dinner kat Concorde Shah Alam. our theme is 'can't beat the classic'. jadi kami back forward menjadi orang dulu-dulu. we had fun that night. ye la. ni dinner sempena last semester kami. before we graduate. seronok sebab cara SHOCAM organize best. dengan vespa, dengan basikal tua. uish classic betul! :)

mekap 8-inch dari Stage :)

preparation nak hadir dinner tu agak awal la. haha nampak sangat eksited. bukan apa. ingat senang ke nak cari baju lama lama. susah tau. dengan size badan seperti aku ni, memang orang zaman dulu kala takde la kan. pinggang dorang pun macam kerengga. nasib baik i manage to get a dress. tu pun sekarang ni da ramai back to the oldies. especially the hijab sisters. heee. so lepas puas searching for outfit yang mengikut tema. we manage to dress up gracefully. haha perasan lebih seyh aku. ahh blog aku kan? :P

see us. cantikkan semua. back to the oldies. :P

yang penting all of us had fun that night. tak kesah la baju ikut tema ke tak ikut ke. janji happy. well kitorang dinner sedap! cume sedikit tak berpuas hati sebab cepat sangat angkat pinggan. rasa macam tak puas lagi nak makan. haih. malam tu semua bergambar sakan. aihh biasala. sape je terus grab untuk bergambar. pasni mana ada dah chances. lagi nak ada yang nak start kerja la, kawen la, macam macam la.

this is us! go go TOURISM! :)

okay to be frank, aku tak tau nak cakap apa da. so korang go through pictures yang tak berapa nak banyak ni. yang lain aku masuk dalam Facebook. biasa meh. haha. sorryla ayat aku tunggang langgang tah apa apa. aku sebenarnye tulis blog curi curi. assignment aku tak start start lagi. okay guys. enjoy! :)

seductive habis! :P

ada Ruffedge. korang ada? :P

aku dengan ahli kumpulan Rimba Bara, Wondergirls, and Prince of the Night! :)

hope korang had fun baca blog aku ni! :)
p/s: sekarang memang musim dinner. heee.

0 comments: