Thursday, June 2, 2011

memories

semua orang pun ada memory kan. bad or good tak kesahla. semua yang terjadi tu as a memory. bila kita kenang balik saat tu kita kadang-kadang boleh gelak sendiri atau menangis sendiri. even sometimes we would want so badly to turn back time so that we can be there again. okay english aku sucks. abaikan. hmm. ya aku pun manusia normal. ada memory. masih utuh memori-memori itu kat otak yang aku rasa hanya guna 1% je.

memori tu yang buat kita alive till now. if its a bad memory make it as a lesson. so kita tak akan buat lagi benda benda yang tak elok atau seangkatan dengannya. if its a sweet memory make it remain in your heart. bila kita sedih duka kita boleh je ingat balik all the sweet stuff kan. memories never fade. even kita jatuh longkang masa kecik pun kita ingat till now. kalau dulu kita rasa sakit sangat masa jatuh longkang but when we remembered it back it may be the sweetest thought. lagi kalau kawan kawan masuk frame memory tu juga. u'll laugh. trust me.

bagi aku memori tu indah. everything. the hard part, the pain part, the sweetest part. everything. kalau kau tak create memori dalam hidup kau, kau tak normal aku rasa. seriously. ada ke orang tak create memori. takde kot. semua ada memori. kan kan kan. aku takla terus terusan ingat memori memori aku. no. kalau camtu mungkin aku tak hidup dalam realiti. memori tu akan datang bila aku tengok gambar lama, pergi tempat tempat yang aku pernah pergi. reading somethings. kan. dan kita takkan dapat lari even we try to hide the existence of it.

aku merapu da banyak sangat. till then. sayonara.

the memories remain of you and i. trust me. it never fade away.

0 comments: