Tuesday, June 21, 2011

saya baru abes degree, pakcik

pengumuman pengumuman semua rakyat jelata

dengan ini disahkan saya, si gadis manis *diam, jangan gelak*
telah lulus dengan jayanya sebagai pelajar ijazah sarjana muda pengurusan pelancongan
diulang ye
lulus dengan jayanya
AMIN ya Allah syukur ke hadrat-Mu
walau pun dalam second class je tapi tetap syukur weyh!

seperti semua sedia maklum
aku da dapat result semester akhir aku sebagai budak degree
and it was great! ye la aku completed aku punya study
aku lepas weeeyhhh! pasni boleh convo :D
okay boleh siap sedia nak pakai baju apa kasut apa haha
pasni tanpa ragu ragu boleh jawab segala pertanyaan orang lain

"saya baru abes degree, ni tengah cari kerja la ni pakcik"

p/s: ibu, kaklong da tebus sikit result kaklong masa SPM dulu ye :)


4 comments:

epol said...

tahniah tahniah dari pakcik..haha

Unknown said...

haha terima kasih pakcik! mudanya pakcik :P

Ashpul Kecik said...

selamat makcik..bagos2..rakyat jelata besorak gembira..

Unknown said...

Hahaha terima kasih! Jgnla rakyat jelata bersorak. Malu eden ni haa!