Thursday, May 28, 2009

ku akui cemburu...

tajuk macam cemburu pada kekasih je ;p
hehe aku tak cemburu pon
sebab takde kekasih hati
cume ada mr.admire! *wink*wink
entry aku kali ni nak cakap pasal kecemburuan aku pada sesetengah orang
aku cemburu melihat mereka yang pandai
cemburu mereka artistik
cemburu mereka bahagia
cemburu mereka tahu amek gambar yang cantik
cemburu mereka cantik
cemburu mereka kurus
cemburu mereka ada segalanya
cemburu mereka belajar luar negara
cemburu mereka senang cari baju
cemburu mereka pandai bergaya
dan bermacam-macam cemburu.. *sigh*


tapi macam mana cemburu pon aku
aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada
setiap insan punya perbezaan
ada kelebihan dan kekurangannya
segala kecemburuan aku tu
aku boleh usahakan
apa yang penting? kesungguhan!! =)


p/s: aku punya kelebihan ialah bercakap! haha

0 comments: