Sunday, May 24, 2009

selamat ulang tahun ibu


~my dearest ibu~


happy birthday to u
happy birthday to u
happy birthday to u ibu
happy birthday to u

ibu,
selamat ulang tahun
semoga dikau hadapi hari-hari mendatang dengan lebih tabah
semoga hari-harimu ceria dan bahagia
semoga apa yang dikau harapkan akan jadi kenyataan

ibu,
aku tahu jika aku banyak buat kesalahan padamu
aku tidak menjadi seorang anak yang baik
aku yang sering menyakiti hatimu
yang tidak pernah mendengar kata nasihatmu
yang sering mementingkan diriku sendiri
yang sering acuh padamu
yang kadang kala menaikkan suaraku
hingga buat kau hiba hingga air matamu keluar membasahi pipi

ibu,
aku harapkan agar kau maafkan segala salah silap yang telah aku lakukan
aku akan membalas segala yang telah kau lakukan
kerana hanya kau ibuku
aku berbangga kerana kau ibuku
ketahuilah ibuku
aku amat sayang padamu
terima kasih atas kasih sayang yang telah kau curahkan
aku bersyukur dikurniakan seorang ibu sepertimu
I LOVE U ibu

selamat ulang tahun

dari anakmu,
siti amalina

0 comments: