Sunday, June 28, 2009

back at home

back at home =)

da 4 hari aku lepak kat uma sheera (thanx sheera)
saje je lepak kat kuala lumpur tu
jalan-jalan menyusuri kuala lumpur

penat tapi aku happy (yeay!)
cos aku dapat jumpa my frens (padahal boleh jumpa kat uni ;p)
sampai je kat pudu- sheera amek
then pergi ke jalan TAR- nak jumpa fiqa yang sibuk membeli kain dan langsir
then singgah times square (Krispy Kreme!)
malam tu aku pergi tasik titiwangsa
tengok band competition (saje-saje je)

esoknya aku dan sheera window shopping di kl (berdua)
petangnya makan satay kat kedai fiqa *thanx for all the satay*

next day window shopping again
but then ngan cik nad skali- dia turun kl
tour sungai penchala rumah fiqa
malam pergi putrajaya

the last day
doing nothing at sheera house
tunggu ibu datang dari melaka untuk ke ikea
sampai ikea- ibu shop all her things
then ke ampang (my aunty house)
dia bawa kami menjamu selera
kat jalan tun razak
delicious restaurant (really sedap)
never thought ada restaurant like that
then balik ke melaka

home sweet home XD

p/s: thanx for everything guys!

2 comments:

nuruldean said...

fqa got kedai already?

Unknown said...

not kedai but sort of gerai la~ hee