Saturday, June 6, 2009

bila jauh baru rindu

aku tak tahula kalau tajuk entry ni kene mengena atau tidak
puas aku fikir ni je idea aku ;p

busy gle aku hari jumaat hari tu
aku kene siapkan mengedit gambar-gambar ibu dalam masa yang singkat
nak kene cuci pada hari yang sama cos tommorow nak gune *sigh*
tapi okay gak cos aku tak payah pegi klinik *boring*
then mokteh call
she ask me to mail all her picture
ouh another job
thank god aku dapat siapkan all that
if not dapat bebelan la jawabnye- hehe

i'm not gonna talk bout my day (ouh da abes cakap da)

aku tak tahu kenapa cuti semester kali ni aku bosan gle!
ntah kenapa aku rasa camni pon tak pasti
aku rasa cam tak ada aktiviti nak buat
friends pon tak ada
all ada aktiviti masing-masing yang membuatkan mereka terlalu sebok
ibu pon tak bagi aku pegi KL- boring k
cuti semester kali ni bukan seperti cuti-cuti lain
KENAPA YE??
erm mungkin juga faktor ketiadaan buah ati membuatkan aku rasa begini
yela selama ni ada je
then tetiba tak ada
mesti cam rasa lain kan
ntah biarla- aku malas nak fikir :s

mr.admire pon senyap je *sigh*
aku tak nak la ganggu diakan
aku malu k ;p

ah persetankan semuanya la
hari berganti hari
tak lama lagi masuk alam belajar balik
masa tu aku rasa aku akan rindukan rumah balik
biasala tu- depan mata tak endah bila tiada baru endahkan

0 comments: