Monday, June 8, 2009

fikiran bercelaru

aku seronok bila dapat bersama teman-teman ribena aku semula
ya, tapi dengan keadaan dimana kami semua da besar
semua da berfikiran matang (matangla sangat)

aku menyusuri jonker walk yang sesak tu
bersama teman ribenaku
menikmati keadaan yang hingar-bingar
menikmati air yang sangat aku gemar (air tu boleh diminum k)
setiba dihujung jalan
aku tertarik dengan lampu-lampu neon yang ada pada bot-bot sungai melaka
menarik dengan pelbagai hiasan
aku dan teman ribenaku menuju ke bot-bot
kami bernasib baik
setiba disana ada pertunjukan bunga api
ouh lama sudah aku tak menikmati malam-malam yang meriah
seronok perasaan aku ketika itu

habis semuanya
aku pulang
walaupun malam itu indah
tapi aku tetap teringat pada mr.admire *sigh*
aku patut mengenang kembali malam indah itu
tapi hati dan fikiranku tetap pada dia

adakah dia mengalami situasi yang sama??
TIDAK! (rasanyala~) ;p


p/s: malam yang aku alami tu panjang sebenarnya

0 comments: