Monday, July 6, 2009

akhirnya!

akhirnya aku sambung degree aku
BACHELOR SCIENCE (HONS.) TOURISM MANAGEMENT
gah la sangat nama
nak bandingkan dengan course lain-beza sangat!
aku major in tourism minor in hotel

aku sebenarnye pening nak amek minor in apa
tapi oleh kerana hotel masuk kitchen jadi aku pilihla itu *wink*wink

aku rasa aku kat shah alam ni boleh jadi kurus. haha
mana tak- jalan berbukit2. penat k
aku rasa aku bukan kat shah alam tapi kat negara lain. haha
serius aku rasa lain!

k one thing yang aku sangat piss off is
kenapa tak boleh bagi budak-budak baru kolej??
kenapa mesti merayu?? dan kenapa yang dapat hanya bergaji rm1000 walhal kolej kene bayar mahal k! plus without food pon
kesian kot kat budak-budak jauh n takde umah sewa
ntahla aku pon takde power kan. haha

aku sangat berharap boleh survive disini!

0 comments: