Friday, July 17, 2009

bla bla bla...

lama da aku tidak menulis di ruangan ini
ntah kenapa aku sangat busy
jadual aku sangat pack
nak berehat dan luangkan masa untuk menulis sesuatu di sini pon susah

aku rasa kehidupan degree sangat berbeza dengan diploma
degree mangajar aku menjadi seorang yang lebih berdikari
masa diploma aku sangat manja sehingga segalanya-galanya aku serah pada lecturer aku

aku tengah rasa sedih
mungkin sebab keadaan badan aku sekarang ni
aku sejak akhir-akhir ni asyik ingat kat dia
aku nak lupakan dia
SERIOUSLY

mungkin dia bukan jodohku
ada yang lain kalau bukan dia
aku cemburu melihat kebahagiaan orang lain
biarla
muda lagi kot
sekarang ni aku nak fokus dalam pelajaran aku
dan aku nak try cope dengan environment kat shah alam ni
susah k but i'll try
shah alam sangat bukan aku

p/s: aku mula belajar french semula dan aku masuk kitchen! hee

0 comments: