Monday, July 20, 2009

pengalaman yang indah

hari ini dalam sejarah
aku terkunci di dalam bilik kolej ku sendiri *sigh*
ni gara-gara sepupu kesayangan ku - ain fattin

kat kolej aku ni kalau keluar kene kunci pintu even ada orang dalam bilik
its for the safety as many cases has happend
so pagi tadi cousin ku ini ada kelas di KL
aku tido la kan cz aku tak pergi
pagi tu before dia pegi aku adala cakap ngan dia
ni dialognya

aku: fattin, kunci ada tak?
dia: ada aku letak kat meja

pastu dia buka beg keluarkan kunci dia coz dia nak pegi da
aku bile dengar dia kata ada kunci atas meja legalakan
aku pon sambungla tido balik
then around 11am tu aku bangun *ala ahadkan bangun lambatla*
aku macam nak pee
then aku carila kunci as i know the door was locked

dan saat tu la aku sedar bahawa kunci tiada
aku terus text cousinku ini tanya pasal kunci
n she said both of the keys kat dia *wuaaaaaa*
tapi thank god dia balik untuk save kan aku

n she buy me McD *yeah*
dapatla aku merasa duk dalam bilik berkunci for 2 hours
pengalaman yang indah hehe

to ain fattin: i still looovvvveeeee u k :p

0 comments: