Saturday, June 5, 2010

Lagenda Budak Setan

Lagenda Budak Setan - aku memang baca novel ni. aku ikuti novel ni. dari Lagenda Budak Setan ke Katerina ke Kasyah Berakhir Sebuah Lagenda. so bila kata movie ni nak keluar. apalagi. wajib tonton la! walaupun aku bukan kaki wayang. so aku amek keputusan untuk tengok harini. err semalamla kiranya.

movie tu best. aku suka la juga. walau tak boleh nak challenge dengan novel kan. ye la. novel imiginasi lebih tinggi. boleh tulis imiginasi tu sesuka hati. tapi lakonan. its hard sikit. takut unreasonable pulak kan. aku kagum dengan cinta agung Kasyah terhadap Ayu. walau macam-macam halangan pun, dia tetap cintakan Ayu. kekasih hati dia. ouh Lisa Surihani dalam cerita tu sangat cantik. the pictures. everything. Kate yang terpaksa pendam perasaan cinta dia terhadap Kasyah. Fazura pandai bawa watak tu. Azmi played by Que pun tak kurang hebat. well, kita nampak Azmi dalam diri dia. tak banyak. tapi ada. :)

aku suka bila tengok Kasyah dan Ayu bercinta. entah la. nampak bahagia. the way Kasyah cintakan ayu. sungguh agung. aku suka tengok. ada part2 aku hiba. tak keluar pun air mata aku. tak tau kenapa. tapi cerita tu bestla juga. :) aku tak boleh la nak cerita everything daalam blog aku ni kan. nanti da tak surprise untuk yang belum tengok. haha okay tiba2 nak cari Kasyah aku. haha wujudkah? itu persoalannya. i wish i found someone that could love me as Kasyah loves Ayu and Noah loves Allie. awww so touched. :P

well, pada yang belum tengok. pergila tengok. judge sendiri. sebab aku tak reti nak bagi comment and judging. plus, lain orang lain preferences. maybe aku suka tapi ada orang tak suka. so, kena pergila tengok sendiri. :) aku bagi 3.5 upon 5 kot. heeee

p/s: mood yang baik tiba2 jadi tak baik sebab kena marah. pffftt!

0 comments: