Thursday, June 3, 2010

penangan sate PD

tadi aku pergi Port Dickson.
untuk apa?
untuk makan sate. gila!
kat Melaka takde sate ke sampai kena pergi PD. haha
aku suka sate kat situ. maka pergi je la. :)

aku pergi bertiga. dengan harapan dapatla makan sate
beria ni aku drive dalam keadaan perut lapar. haha
lalu jalan kampung okay.
tak mainla lalu highway. :P
after driving jauh2 sampai gak PD
dan crap! kedai tu tutup
aku gila teringin nak makan kat situ then kedai tu boleh tutup
wuaaaa! sedih je. jauh tau aku datang
so sebab da alang-alang kat situ
kami pergila cari kedai sate gak
kat Springhill. pelik kan nama. aku pun first time dengar. :)
tu kedai kawan aku punya kawan. sedap juga
kami makan sate dan chicken wing
lapar sangat. aku da tak pandang kiri kanan. haha
aku makan je la walau hati geram kedai tu tak buka
tapi takpe, there always some other time :)

thanks kepada mereka mereka yang teman aku pergi PD
sanggup layan kerenah aku
walau sebenarnya kat Melaka melambak kedai sate yang best
mengade kan? kadang-kadang tak salah kan. hee
nanti kita pergi lagi ye
nak pergi kedai yang tak buka tu juga! :P
seronok jalan-jalan dengan korang
lawak. kenakan aku je keje nya.
jangan risau. tak amek ati pun la. :)
nanti kita buat camni lagi ye.
pergi KL, Penang mana2 je la. bukan Melaka! haha
well, thank you again :)

0 comments: