Monday, July 5, 2010

bosan

sudah di puncak alam
sudah 2 hari
sudah ke kelas tadi
kelas aku di FSK 6. gaaahhh
kalau dulu FF2
tetiba aku rasa lain bila kat FSK
mungkin environment baru kot
sedikit tak best
sebab kat FF banyak CM. haha
eyh rasanya FSK lagi banyak
ada budak OM kot
okay lina stop
kenapa gedik sangat ni. hihi
okay kalau kat FF ada lab yang mana aku boleh online bila lecturer lambat masuk
tu reason besar aku suka FF kot. booo yaaaa lina
FSK 6 okay gak kot. kot la kan
ouh tadi jumpa junior aku
ramai la juga
biasa je perasan
tak berapa nak gembira
boleh pulak kan
okay idea kering
sebab kat sini tak best
Melaka super duper best
sape takde kerja sila contact saya
sumpah bosan kat sini
tolong la!

p/s: sangat terharu bila baca blog ain. blog yaya juga. i miss u guys. xoxo

2 comments:

Farah Nadia said...

oh sngguh! rndu kamu jugeeee... :'(

Unknown said...

rinddduuuuuu! :'(