Wednesday, July 7, 2010

carca marba

wahh boleh akses internet. haha gila lina gila. semua nak gelakkan aku sebab takde internet. semua tau aku addict internet kot. tetiba masuk rumah sewa internet takde. apalagi macam cacing kepanasan la duk rumah tu. nasib baik ada astro. sheera bawa astro card. so boleh la juga tengok apa-apa cerita walau sebenarnya aku memang tak gemar nak tengok tv. takpe lina takpe. chill je la kan. tak mati pun kau. haha
buat masa sekarang belum berapa nak homesick. ouh sapa kenal aku tau bagaimana dropnya mood aku bila masuk new semester. aku akan ada mood swing. gaaahhh. this is me. deal with it. but trying to change it. will do. :) oleh kerana kereta aku afiq pinjam maka bertambah bosanla kehidupan aku. tak boleh nak panjang kaki pergi mana-mana. harap-harap next week dapatla kereta. gua punya kaki da gatal nak pegi shopping complex. haha
okay masuk-masuk kelas je da ada assignment. semester 5 ni aku banyak kena buat research. kira macam researcher la. haha boo yaaa! perasan. ingat apa. budak medic budak pharmacy ke. budak tourism je kot. eyh aku bangga okay. saya sayang tourism saya tau! seperti biasa every semester sure ada problem dengan system. course reg, subject, bahasa. pfftt. da biasa tapi masih pening nak selesaikan masalah tu.
ouh rumah sewa ni aku tak tau kenapa aku tak boleh tido. i mean its hard to sleep. panas bahang entahla. asal pukul tiga empat pagi sure terjaga. da la aku ni penakut tahap kronik. so bila terjaga tu masalah sket. nak tido kind of susah. macam-macam posisi da try. tapi gagal. mungkin belum biasa tu la susah sket. kena ada someone dodoi kot. bahaha. geli lina. takde sape nak dodoi kau! btw, aku tido awal gila! pukul 12 da tido. wahhh! tahniah! haha
okay aku rasa da terlampau panjang aku punya entry. takde sape pun nak baca. dan aku rasa macam ada orang nak bunuh aku sekarang sebab terlalu annoying. haha. i miss everything. i do mean it. okay. see u next time. jap ada ke next time? surela. gua nak amek streamyx bhai! haha.
p/s: kamu, jangan lupa saya tau! :)

3 comments:

Farah Nadia said...

p/s?? errk!

Anonymous said...

hahaha..na,aku nak ingat kan..better ko blaja tido..sebab kol 3 tu time die kuar;)xcayer terpulang lah..

neway aku tahu ayat "kamu" ko tu bukan tok kiterorunk kan;D

Unknown said...

yaya: erk? haha

anonymous: sape ni? haha. jangan bagi info yang membuatkan aku lagi tak leh nak tido. please. haha btw, 'kamu' tu untuk semua kot. :)