Friday, July 2, 2010

perihal aku

harini cam nak poyo sket. aku nak cerita tentang diri aku. jap, bukan dalam blog ni memang aku cerita pasal aku ke? haha ni aku nak bagi facts pasal Amalina Yazid ni. kenapa perlu bagi facts pasal Amalina Yazid? sape dia? artis ke? gaaaahhh. tak kesahla kan. haha

# aku sangat gila dengan lip gloss. sangat gila. aku suka kumpul lip gloss. and i love nude colour. cantik sungguh! kalau make-up yang lain kurang pandang sket. kalau keluar aku pakai lip gloss da cukup. da rasa okay. haha

# suka dengan perfume. memang kumpul perfume. beli yang 30ml je da cukup sebab suka tukar-tukar perfume. i love sweet scent. tp sejak akhir-akhir ni suka bau yang matang sket. da besar kot. :P

# aku jenis yang simple. keluar pakai selipar, jeans, tshirt biasa2 je. cume kalau ada occasion atau rasa nak melawa sket baru pakai baju cantik. tapi selalunya jarang. bukan tak nak melawa tapi tak reti. lagipun the simple the better. :)

# aku fussy nak beli-beli barang ni. sangat fussy. haha. itu memang sejak azali. kalau barang mahal nak fussy takpela. ni barang murah pun aku susah nak beli tau. i can take half an hour just to buy body bath. seeee. how fussy i am! haha

# i love food. okay sangat suka makanan. aku sangat menghargai makanan. tapi depends. what kind of food. aku tak berapa nak gemar makanan kampung. bukan tak suka. suka tapi bagi aku kalau nak beli makanan beli something rare. yang susah nak masak atau makan. baru berbaloi.

# aku seorang yang garang. haha. betul aku garang. but at the same time i am sensitive. jap betul ke? i don't know. yang aku pasti aku garang. haha some of my friends said aku manja. manja ke? tak koooottt. :P

# i hate math. sorry to say. aku memang tak suka. aku tak retila kira-kira ni. aku sampai skang tak hafal sifir okay. haha booo yaa lina. memang aku mengaku habis ni.

# kalau pergi mana-mana kedai makan aku mesti kena mintak menu. walau pada akhirnya aku akan minta makanan yang aku biasa beli. aku suka cuba benda baru. jadi aku nak kena tengok menu la kan. :)

# aku sangat addict dengan internet. sangat. lebih-lebih lagi facebook. 24/7 okay. buka mata je facebook. aku da nampak keburukannya. trying to less it up. and satu lagi aku addict is basuh baju. aku suka basuh baju. sangat-sangat. aku suka main air senang cerita. hehe

# bila aku sayang someone. aku sayang betul-betul orang tu. aku sanggup bersusah demi dia. seriously. dan aku tak suka berkira. i mean aku sanggup do anything janji dia happy. well same goes to my dear friends and family. love u guys to the max! :')

# aku ada sedikit malas. bukan sedikit tapi banyak sebenarnya. tu tabiat yang kena buang. tapi tak tau camne nak get rid of it. susah sket. haha tapi aku rasa boleh dibuang. i can see the different between the old me and the new me.

# aku tak suka ice breaking, cari kawan baru. tak suka. aku tak suka orang tanya apa kekuatan dan kelemahan aku. aku tak boleh nak jawab. the fears question is apa yang aku nak dalam hidup aku. pfftt. i don't know!

# mostly yang baru kenal aku akan kata aku sombong. sebab aku takkan tegur mereka dulu. to be honest bukan aku sombong, tapi aku ni pemalu tau. haha aku tak reti nak bertegur sapa dulu. once da kenal sure kena tahan telinga sebab aku suka berborak! haha

macam da banyak je. nanti terlebih poyo pulak. haha well, ini yang aku rasa. if ada yang nak tambah sila comment ye. kalau salah fakta ke aku bagi. haha.

p/s: sila bunuh aku cepat sebab terlampau poyo. :P

12 comments:

Farah Nadia said...

hampir kesemuanya benar! bravo lina!!! haha...

Unknown said...

hahaha. tahniah kepada aku sebab kenal diri sendiri. :P

sheera said...

ape yg ditulis..itulah die amalina yazid!smue betul...:)

Unknown said...

heee yeay! nasib betul xde malu aku. haha

Farah Nadia said...

yezza...cnfrm sme btol!!! lina mmg jujur orgnyeee! haha :)

Unknown said...

hahahaha. padahal banyak lagi yang buruk ni. haha kang perasan lebih. :P

Farah Nadia said...

tules skali yg buruk! amcm?? ade bran?hahhaa

Unknown said...

haha boleh2. tunggu entry yang lain la. perihal buruk lina pulak. hahaha

Farah Nadia said...

ok aku tnggu! sett!!!

Unknown said...

hahaha will do. :D

Anonymous said...

as a very gud fren of her, 100 percent t0tally c0rrect! l0ve u to the max!!! :)))

Unknown said...

hahaha fiqaaaaaa. :)