Wednesday, July 28, 2010

rakan-rakan

oleh kerana aku agak bosan so aku pun blog walking
not to far as aku pegi jenguk blog rakan-rakan rapat aku je
well bila tengok rakan-rakan tercinta aku
aku rasa nak buat entry untuk mereka

kepada Ain, Yaya, Mai, Alim, Tariq
terima kasih sebab jadi kawan aku dari sekolah rendah
by this year dah 10 years korang jadi kawan aku
its a long time
even kita baru jumpa balik
tapi kenangan masa sekolah rendah tak pernah lupakan :)
u guys ada bila aku perlukan u guys
thanks a lot man!
semoga persahabatan ni kekal hingga akhir hayat ye

kepada my precious Lady Light- Dadat, Peah, Yanie, Sharp, Adau, Rai
terima kasih ajar aku jadi budak nakal
sama-sama duduk kat aspuri tu
perangai macam budak gila
sampai satu aspuri kenal sape Lady Light
siap ada corner untuk kita ye aku dengar haha
being with u guys aku jadi jahat sikit
luar dari Amalina Yazid yang sebenar :P

kepada Fiqa, Sheera, Nadiah, Syikin, Yana dan TT
aku gembira jumpa korang masa alam universiti
tak sangka kita rapat macam ni
dari diploma till la nak habis belajar ni
terima kasih jadi kawan aku
yang ada time susah senang aku
harap2 lepas abes degree ni takla kita lost contact okay!
ni ugut ni haha

kepada others: Dean, Aishah, Akmal, Farah, Wada and semua rakan-rakan aku yang lain. terima kasih jadi teman seperjuangan aku selama aku hidup ni. thanks a lot ya! love u guys to the max!

3 comments:

Amane Misa said...

i love u too cek lina kopi'o..aku sangat kamu..dari usia 1 hari kiter kenal iaitu ketika umo 4 tahun..until now..luv u so much:)

Farah Nadia said...

syg lina jgak! mwah2!! <3

Unknown said...

ain: aku sayang kau juga!! kawan sampai mati okay. :)

yaya: love u too darla! muah! <3 bff! :)

korang: thanks for being with me all this time!