Friday, December 31, 2010

goodbye 2010 hello 2011

2010. hmm ada apa dengan 2010? too much to be said actually. tahun yang penuh suka duka yang aku lalui. harini hari terakhir 2010. most people come forward to see 2011. yes. good bye 2010. hello 2011. :)

2010. apa yang aku lalui? ye, aku rasa manis saat ni. aku jumpa balik dengan kawan-kawan primary school aku. kiranya kami jadi rapat pada tahun ni. ye la. 10 years after school kan. and yet 2010 buat kami jumpa balik cerita balik zaman kanak-kanak yang best! ouh kami pergi pulau tioman juga! seriously i won't forget about the trip and the moment. rindddduuuu!

2010. apa lagi ye? ye aku pergi travel. travel yang sukar aku nak jangkau. aku dapat pergi pun da kira bersyukur. :) pengalaman indah bagi aku. ouh and my mum married on 2010 too. syukur ibu aku jumpa jodoh again. i'm happy for you. aku tak suka tengok mak aku sedih and i'm happy she is happy. at least ada orang nak jaga dia kan? :)

2010. apa yang buat aku senyum lagi ye? ye, terima kasih pada kamu yang saya jumpa pada tahun ini. i mean rapat on this year. u bring happiness. thank you. saya rasa diawang-awangan. terima kasih jadi sahabat yang baik. yang tak lelah melayan kerenah mengada saya. yang buat saya tak keruan juga. thank you. :)

2010. apa lagi? haa. aku kena pindah puncak alam. ye puncak alam. haha but well it was fun being there. despite banyak pokok-pokok tapi aku happy. tenang je nak belajar. berbanding aku berada di shah alam. chewah. :P ouh aku juga jadi kuat pada tahun 2010. ye. kuat hadapi anasir-anasir buruk yang banyak! huh. kuatkan hati yang kadang-kadang lemah. thank you 2010.

2010. takkan suka je. duka mana? kisah duka banyak juga. tipula aku kata tak banyak. aku banyak memendam perasaan. lebih senang macam tu kan. janji aku jadi diri aku. aku happy lepak dengan sahabat handai aku. aku masih teruskan pelajaran aku. masih jadi anak yang baik pada ibu aku walaupun dia geram kadang-kadang sebab keluar lewat malam. :P

2011. apa harapan aku? aku takde azam baru. sebab apa? sebab all my azam tak pernah tertunai! haha. memang. aku bukanla seorang yang boleh menunaikan azamnya. teruk? yes. i am! tapi aku mengharapkan yang terbaik dalam apa je aku lakukan. aku mengharapkan kegembiraan dalam masa akan datang. and and and aku jumpa sesorang yang membahagiakan aku. HAHAHA. joking! to be frank aku da penat da pikir hal-hal itu. so i'm happy to be free now. :)

okay goodbye 2010. seriously i will miss u damn much. like i miss other years too. :) hello 2011. semoga aku matang dalam menghadapi liku liku yang kau persembahkan. be nice to me please. i'll be nice to you. happy new year guys! :)

2 comments:

epol said...

ouh..entri last kita hampir sama..lol

happy new year

Unknown said...

Haha sikit lebih kurang tapi anda punya lebih berintisari. Lebih bagus. Haha

Happy new year too! May happiness with you. :)