Tuesday, December 28, 2010

kisah laser atau kisah crush?

okay okay aku tau aku da lama sangat abaikan blog luahan jiwa remaja aku ni. jangan marah ye cik bloggie. saya seronok reblog photo kat tumblr tanpa perlu pikir ayat-ayat yang menusuk jiwa dan kalbu. chewah!

haaa dikesempatan ini nak ucapkan tahniah kepada team Malaysia atas kejayaan menentang Indonesia tempoh hari. aku tau aku lambat. tapi tetap ucap kan kan kan. ouh dalam paper negara sibuk tentang laser laser yang ditujukan dalam perlawanan tu. aku ni takde la amek tau sangat tapi baca la juga paper. nanti nampak sangat macam katak bawah gelas. tengah baca baca pasal laser tiba tiba teringat kisah primary school. haha

ada apa dengan kisah primary school tu? haaa zaman tu kan tengah in dengan laser. semua pun nak beli laser. macam musim beg beroda jenama swan tu. semua pun nak beli. padahal beg tu berat sebab roda yang ada tu. okay okay terpesong pulak. kembali ke kisah laser. laser yang aku cakap ni bukan la laser kosmetik atau laser pedang dalam star wars tu. ni laser yang murah murah tu. kira point laser.

laser yang kami beli zaman zaman tu ada macam macam jenis. bukan just one dot yang boring tu okay. boleh tukar cap dia nanti akan ada tulisan la. depends on the cap. ada notes 'goodluck', smiley and yang aku tak boleh blah ialah 'i love you'. haha seriously. ada. so budak-budak kecik yang konon nak naik dewasa ni. ada crush crush kat girls yang comel comel tu akan use that laser thingy to say 'i love you'. ye la malu nak say in words. haha sometimes dorang main-main just wanna tease. ahh kids. playful kan.

memories struck tiba-tiba. gosh if i could turn back time. macam macam aku nak betulkan balik. but pengalaman dan memori tu perkara terindah dalam hidup. kalau life ni perfect without mistakes sure la boring gila macam kayu atau kotak kan. life ada up and down. baru thrill. chewah.

haa ni la cik lina. bila da bebel, bercerita panjang berjela terus. okay okay. aku stop sekarang. nak cakap ni, SAYA MALAS NAK BALIK KAMPUS SEBAB NANTI BERMAKNA SAYA AKAN HABIS BELAJAR CEPAT!

3 comments:

MissDiva said...
This comment has been removed by the author.
Farah Nadia said...

soo? klo abes blajo npeeee?hehehe

Unknown said...

kalau abes belajar maknanye da tua! hahaha taknakkkk