Wednesday, December 29, 2010

update lagi?!

ye. da nak masuk belajar aku rajin pulak blogging.

entah kenapa pun tak tau
aku boleh fikir satu la
aku nak tenangkan jiwa aku yang tengah lara ni

eh eh kenapa lara ni amalina yazid oi!
bisik hati kepada tuannya
gosh aku da gila
bermonolog sendirian
bukan monoloque yang menyanyi tu ye
monolog disini bermaksud berkata sendirian
hentam saja la haha

ouh nak ucap CONGRATS MALAYSIA!
champion! yeay!
sungguh tak sangka
tapi walau kalah sekali pun
saya tetap bangga jadi anak Malaysia :)
haa semua sibuk cakap pasal keeper malaysia
cakap dia hensem etc etc
okay memang hensem
mata sepet pulak!
cair aku melihat auw! :')
okay focus focus
dia da ada GF
and she is so shweet macam gula gula kapas
bagus sebab supportive for his boyfie

like duh
mana ada gf tak sokong bf kan
haha lame lina lame
seriously
aku tengah parah
but i act like nothing happened
hey alah bisa tegal biasa kan
takpela
nak buat camne
hope everything will be fine
but i don't see any chances to be fine
haih!

0 comments: