Wednesday, December 15, 2010

update update

lama da aku tak coretkan apa apa kat kanvas ni

weyh apa kanvas coret coret ni!
okay tukar tukar
lama da aku tak update blog aku ni
sunyi sepi tak macam facebook aku
chewah budget facebook aku famous
walhal sume kawan rapat yang aku sayang je singgah
i love u guys! haha tak pasal

aku sibuk dengan kerja
tak sempat nak tulis pape
tak sempat nak bermanja manja dengan blog tempat luahan perasaan duka lara ni
eleeehh
walhal aku sibuk bermanja dengan tumblr facebook twitter dan sewaktu dengannya
tak sempat nak tulis apa-apa bermaksud aku da tua takde idea. pfftt.

tapi aku berazam *sila ingat aku tak pernah tunaikan azam aku*
untuk selalu update blog sayang aku ni
update update update
kalaulah aku ada ayat best untuk ditulis
ahhh tak kesah la kan

ouh prosperity is back
awak, belanja saya macam tahun lepas boleh tak?
okay semua jom makan prosperity yang yummy tu
auwww

p/s: rasa nak lempang aku silakan!

0 comments: