Saturday, December 26, 2009

kedai mamak

sangat pissed off now!
hmmmm
sila tenangkan diri
ingat paradise please :)

arini aku keluar lagi :)
pagi-pagi sudah teman ibu
pegi tempat facial dia
then after sudah siap
ibu belanja beli baju
yeay! shopping!!
aku pegi shopping skali dengan ain
after da rembat baju beberapa helai
pegila mengisi perut yang sememangnya da berlagu rock!
bila kenyang hati gumbira
oleh kerana duit telah dihabiskan oleh anak 'kesayangan' ini
maka ibu ambil keputusan untuk balik ke rumah
aku and ain masih bershopping
almaklumla ain tak habis borong dataran tu lagi :)

then lepak-lepak dirumah ain
sementara menunggu perut menyanyi lagu dangdut pula
setelah siren perut berbunyi
maka kami pun pegi la kedai mamak
as suggested by me
this is the place my mood fly away
grrrr

aku sampai duduk then terus order makan
mintak tandoori nan dengan roti india
mula-mula semangat tunggu
after 15 minutes masih tak kunjung tiba makanan
aku da mula gelisah
tanya ane tu
dia kata lagi 30 minutes
gila kan! nak buat lawak dengan aku
then tetiba ane yang bukan nak ane sangat tu
*sebab dia bukan mamak*
datang kat aku
dia kata tandoori abis nan je adalah
so aku tanya roti india mana
dia boleh jawab lagi 10 minit!
kalau pon ayam tandoori tu habis
nape kau tak buat roti india yang tak payah pakai tandoori tu
dan kenapa kau tak bagitau aku awal-awal
kenapa mesti after setengah jam aku tunggu
baru nak bagitau
haih! lu bikin wa panassssssss

no more smiling
aku terus cakap
aku nak roti india 1 je
aku terus pi amek nasi kandar
geram okeeehhh!
aku tak kesah kalau ayam tandoori tu takde
aku kesah kenapa kau tak bagitau aku awal-awal
after aku da tunggu lama-lama
mengharap aku dapat makan bende tu
hmmmmm

sabar je la lina
ain da geleng tengok aku
makan da tak bercakap
hehe ain sorry
aku punya mood hilang
maka seri di wajah ku hilang *chewah*

p/s: kalau nak order makan order kat mamak pure :)

0 comments: