Saturday, December 26, 2009

saya suka

harini hari hebat
keluar dengan nur ain musdad
thank u sebab tolong jemput dan hantar
walau jarak rumah sebenarnya jauh
pengalaman indah menaiki kereta bersama anda
terutama di bukit mahkota parade :)

sampai-sampai terus serbu McD *haha*
to who may be concern
terima kasih for the prosperity!
sangatsukahinggasenyumsampaiketelinga :)

so pegi nichii untuk menghabiskan duit
lebih kepada ain
sebab aku habiskan duit pada benda yang tak nampak
duhh food la! :P
sempat kami karaoke sekejap
sorang dua lagu
ala karaoke jamban je
haha lepas gian ain yang memang minat melalak :)

setelah puas berjalan
menghabiskan duit yang tak berapa nak banyak tu
kami keluar dari pusat beli belah itu
itu pun kerana
announcement gadis kaunter bertalu-talu di ulang
memang nak inform kat para pelanggan
balik la cepat
kami pun nak balik juga :)

ingat boleh la keluar dari parking place tu cepat-cepat
rupanya jammy kat situ
lama okeh kereta tak bergerak-gerak
punyala jammy
maka aku dan ain snap-snap picture
mengisi masa senggang
walau muka huduh berminyak
peduli hape aku :)

well, then kami ke peringgit
pi pekena char keaw tiao *ignore akan kesalahan ejaan*
sedap tapi manis la
sedang sedap menyuap makanan ke mulut
ibu call
as usual, bebelan bertalu-talu diterima :)

maka aku percepatkan pergerakan
mintak tolong ain hantar
sampai rumah
bagi ibu popia ayam yang sangatla pedas!
senyum dan hebat-tiada bebelan :)

bijaknya kamu ye *terdengar suara-suara sumbang*

tutup cerita :)


p/s: adik ayah aku datang jenguk kami sekeluarga-thank u pakcik :)

0 comments: