Tuesday, December 22, 2009

kekasihku is setan

semalam aku tengok one movie ni kat astro ria *promote jap*. kekasihku is setan. intan ladyana and kamal adli yang berlakon. aku pernah tengok sekali tapi banyak skip-skip then semalam baru berpeluang tengok dengan full *weeeee!*

well cerita dia simple je, about a guy yang sangat nakal kat kolej dan suka sakat junior-junior. and one day jatuh cinta pada seorang junior yang tempang and nak buat lagi haru, that girl ada leukemia and she is dying. same goes to that guy. rupa-rupanya dia juga ada leukemia. kebetulan sungguh *haha*. well they married juga and die together T_T
kira the ending is sama-sama hidup sama-sama mati

apa yang buat aku tertarik dengan cerita ini is the way iskandar ni tackle rose
OMG! romantik okeh ;)
i wish someone will do that way to me *blushblush*
and sangat suka scene where rose said to iskandar

"sayang boleh bagi kat ramai orang tapi cinta hanya pada satu sebab bila kita jatuh cinta kita akan rindu kan orang tu"

as iskandar reply

"so awak rindu saya la"

gosh comel! but dua-dua deny it

haha okeh aku da berangan sekejap
anyways aku tau itu hanya fantasi
untuk jadi realiti amatla susah okeh
satu dalam sejuta untuk dapat that kind of guys :)

p/s: masa bercinta memang bahagia rasa nak terbang

0 comments: