Monday, December 7, 2009

welcome back freedom!

what a hectic week!
aku macam orang gila cari rumah sewa
payah sangat!
payah bukan sebab apa
sebab sewa yang terlalu mahal
dan ada rumah yang tak kene dengan citarasa sendiri :p

dah la time tengah nak cari rumah sewa tu
dengar khabar angin kene pindah puncak alam
dush2!
aku tak tau la betul atau tak
tapi aku da dapat rumah sewa
da bayar deposit pon!

rumah sewa aku ni okeh
aku suka
cume toilet ada 1 je
tu yang aku berat hati tuh
tapi ala tak kesah
lama-lama okeh la :)
aku duk berlima
tapi untuk semester 4 ni
aku duk berempat
ye la fiqa dapat kolej

mahal la juga sewa
kalau nak banding dengan sewa kat penang!
tp kata shah alam
kene la terima seadanya
lagipun tuan rumah ni okeh
dia cool :))

anyway aku puas hati.
dari takde rumah kan? heee
well, welcome back freedom!!

p/s: result is coming..darn!

0 comments: