Friday, March 5, 2010

kittens

seperti biasa- hari khamis ari aku bersuka ria. ye la duk kat puncak ni sedikit bosan. kali ni pengalaman aku keluar dengan rakan-rakan aku berbeza sikt. haha macam-macam terjadi. bila ingat balik lawak.

pagi khamis itu kami awal lagi da keluar. macam-macam nak settle. the main point kami keluar ni sebab nak amek anak kucing. cik nad and fiqa nak adopt the kitten. aku la dealernya. haha. so pegi la beli sangkar and the food etc etc. terus la kami gerak ke subang mengambil kitten-kitten tersebut.

sampai subang, sempat bergambar-gambar dengan monk yang sangat comel. haih kenapala kamu gemuk dan gebu sangat. ouh monk itu adala kucing kesayangan cousin saya-ain fattin :)

maka, kitten-kitten itu di masukkan dalam sangkar dan ingin di hantar ke manjalara dan damansara. masa tu la pengalaman 'terindah'. masuk je kereta anak kucing itu sudah mula bising. mulut tak berhenti berbunyi. then, beberapa minit after that, anak kucing seekor lagi berhadas besar! OMG! terus kitorang buka tingkap. free air. gila busuk. serious tak tipu. sepanjang perjalanan ke manjalara itu kami buka tingkap. da rasa macam naik bus.

dengan sorang batuk-batuk. dengan selsemanya. dengan bau yang busuk. sabar je la. sampai je manjalara terus kitten tu di mandikan. tak tahan. serious. then after da hantar ke damansara. selesai semua. baru pegi ke mid valley. di mid valley bergembira la kami. after mid menuju ke kampung baru pula. gila berjalan aku rasa. tapi ini baru la di namakan budak tourism. haha memang berjalan je la kan. :)

p/s: tadi ke KLCC pula. jalan lagi. haha

0 comments: