Saturday, January 9, 2010

dalam sejarah

hari ini dalam sejarah
amalina yazid tengok cerita genre horror
specifically, JUON
ni semua gara-gara
nur ain musdad!

eyh, semua orang tau yang amalina yazid ni
tak tengok HORROR movie! *haha*
gila weyh
aku bukan tengok pun
aku tutup mata sepanjang movie tu
ain kata mata aku da ada awning! :P
serius aku tgk pun part yang takde pape seram
membazir rm10 je
tapi tak kesah la
janji aku da teman si ain :)

da la aku tak penah tengok JUON yang lepas-lepas
suddenly tengok yang ini kan
so cam tak berapa nak paham
cite dia cam pelik sket
ada flashback and dia ceritakan
one person by one person
well, everybody is related
sound effect agak seram la
for me yang tak penah tengok ni kan :P

aku lagi suka cite genre lain
aku tak kesah genre apa
janji bukan seram!
atau apa-apa yang berkenaan dengannya

p/s: cite kartun lagi best! :))))

0 comments: