Friday, January 15, 2010

jalan daaaa!

akhirnya dapat gak get through blogger ini
payah okeh dengan kelajuan tenet seperti siput vavi
mereka lagi laju daripada tenet ini
huh!

aku mengalami masalah dalaman
yang orang lain tak nampak
hanya aku saja yang rasa
aku sangat tension
tapi aku nak tunjuk aku cool
jadi aku buat tiada apa
aku rasa gang aku pun begitu
tension sebab menyampah sangat!

aku nak cakap dengan someone
but that someone tu busy
maka seperti biasa
serap dalam hati
buat-buat bodo
tolak tepi
tak payah luahkan :)

masalah aku sekarang ni ialah dia
kenapa dia perlu begitu
kenapa perlu jadi begitu
kenapa nak sangat jadi begitu
KENAPA DENGKI SANGAT????

aku tak kesah kalau dia nak add up dia punya clan
aku tak kesah la weyh!
aku cuma menyampah dengan perangai dia
orang lain okeh je ngn aku n my gang
kenapa kau melebih-lebih
masalahnya sekarang ialah kau!
kau memang tak boleh hidup bersama manusia
kalau kau tak ubah perangai kau tu!

kalau pun kau nak gaduh dengan kami
gaduh antara kita je la
tak payah nak jaja cerita yang tak benar
yang buat orang lain pandang serong kat kitorang
sampai kitorang ni teruk sangat
aku ingat kau da insaf
tapi aku lupa
orang macam kau memang tak pernah insaf
tak kan sedar diri
aku rasa nak bunuh kau
tapi aku masih berakal masih berotak

cukupla pasal kau
aku da tak kesah orang nak cakap apa
nanti lambat laun orang sedar
insyaAllah
aku kuat
aku tau

p/s: kau jangan ingat aku tak boleh jadi macam kau-cuma aku je tak mahu sebab kau tak bertamadun!

0 comments: