Friday, January 29, 2010

isu hati

aku sememangnya manusia beremosi terlebih
aku memang sensitif
aku sedar tu
aku tak boleh nak ubah perangai aku

aku cepat terasa
aku cepat marah
aku cepat sedih
aku ada instinct kalau orang mengata aku
aku ada instict kalau orang tak suka aku
dan bila orang mengata tentang aku
aku akan diam buat-buat tak tau
walhal aku pendam
haih
memang hidup aku complicated

if u don't like it just go away
i know how to be live alone
and i can survive

aku suka kongsi apa yang aku lalui dengan orang
especially dengan kawan-kawan aku
kawan rapat
aku tak kesah nak cerita apa pun
bagi aku

kawan-kawan is everything
aku sayang dorang
lebih dari diri aku sendiri

even my mum admit it

dan walau dorang buat salah pun
aku masih rasa dorang betul
coz aku tak suka nak salahkan mereka
aku sayang mereka
tapi aku sedar
tak semua suka kawan dengan aku
rasa macam terseksa
dan ada cam bosan nak dengar cerita-cerita aku
dan mereka pun tak rasa macam nak kongsi pape dengan aku

so aku da buat keputusan
i'll keep all the story in my heart
aku tak nak cerita kat sesiapa da
cukup aku yang tau
mungkin dengan cara tu mereka suka kan

i'm learning to be secretive bout my life
aku mungkin bukan pendengar yang baik
jadi aku pun kene anggap semua begitu
supaya mereka tak la bosan kan :)

p/s: maaflah entry memang sangat emo!

0 comments: