Friday, January 8, 2010

entry campur :)

macam-macam mau bercerita
lorat la cik lina nih!
ah lantakla *haha*
da lama mau update ini blog
tapi tenet yang lembab macam haram tu
tak mengizinkan daku berbuat begitu
*ignore the sentence*

sudah seminggu di puncak alam
sudah 2 kali naik tangga itu
sudah berada di melaka pun :)
okeh sudahla berkata sudah

hari selasa ke ikea
makan meatball yang sangat yummy
pergi untuk makan! haha
agak mental disitu
then khamis aku berjalan-jalan ke pyramid
yup khamis tiada kelas
maka dapatla berjalan
melepaskan tension
*sudah mula tension ke??*

di pyramid sangat seronok!
haha kami berkaraoke macam orang gila
lama weyh! 4 hours
aku pun tak tau kenapa ada extra 1 hour
mungkin kotak merah itu tau kami pelanggan setia mereka :)
karaoke sampai da takde energy
so then kami pun pegi la makan
carl's junior yummy!
setelah perut buncit bagai ibu mengandung 2 bulan
aku, fiqa, tt and nad pergi skating
ice skating! OMG!
lama da tak skate
rasa cuak sangat apabila melihat orang terjatuh di ais yang basah itu
tapi whaddahek!
aku nak juga okeh

oleh kerana amatur
maka kami skate perlahan-lahan
jangan gelak kalau belum try
*pesanan penaja*
ouh best part
fiqa berenang di ais itu :P
sebenarnya dia terjatuh
tapi jatuh dalam gaya berenang
sangat best okeh!
nanti mau pegi lagi
kalau tak pegi lagi
rugi rm8 sarung tangan yang beli di situ :(

okeh aku tau entry sangat la tak best
tapi biarla
nak cerita juga

p/s: susahla nak basuh baju di kolej itu!

0 comments: