Friday, January 22, 2010

hari yang penuh :)

kesan daripada semalam, badan aku sengal-sengal ubi kayu. leher aku sangat la sakit! that is the part yang aku tak ley tahan.

semalam me and my gang, sepuluh orang semuanya, 9 perempuan 1 lelaki *haha lelaki pupus sudah :P*. kami keluar berjalan-jalan. ye, khamis. hari kami berlibur :))

pagi-pagi lagi da keluar. sorry kepada budak rumah atas. cause kelewatan kami :). kami ke kampung baru untuk bersarapan. best! pagi-pagi makan lontong. kenyang gila! the lontong damn banyak!! then next pit stop is jalan TAR. before reach jalan TAR got soooo many pit stopla *hehe*

perempuan bila sampai di jalan TAR, mereka jadi gila sekejap. akan tak jadi gila jika poket KEMPIS waktu itu :). oleh kerana aku waktu itu agak KEMPIS, maka takla gila sangat. pembeli terbanyak pada hari tersebut ialahhhhhh...cik yana rashid kita *clapsclaps*. banyak sangat selendang dia beli. she said she want to sell it. tapi bila sampai kolej......

"aku cam berkenan kat semuanya la"

haha ikut hang la yana :)

then lepas habis membeli, kami pun belah la. ke next pit stop. sunway pyramid. tempat wajib kami semua. nak buat aktiviti cergas sket. iaitu meluncur ais. hobi baru babe. gang kami ada yang tak pernah main. so kami bawa la nak ajak main skali and seriusly HAVOC! hehe. lawak but its fun.seriously

aku semalam dalam sejarah jatuh ketika meluncur. SAKIT SANGAT! aku jatuh dalam keadaan terlentang dan kepala terhantuk teruk di ais yang keras tu. tak tipu. sakit betul~ mereng sebentar aku. da la tak pernah jatuh. suddenly jatuh dalam keadaan yang sangat teruk. tapi aku jatuh dengan fiqa. so chill lagi *hehe*

last pit stop sebelum balik ke puncak. FLAMING! wahhhh! kenyang sangat la makan kat situ. ni kedai steamboat and konsep dia ialah eat all you can! take whatever u want and eat it. makanla sampai meletop perut tu. best kat situ. most of the food is seafood. adalah chicken, fish and fishball. variety la food dia and got chocolate fondue and ice cream. bila da makan macam tak mahu stop *haha*. best and tak rasa rugi pay RM22 per pax.

itulah hari aku semalam
dan harini aku di rumahku syurgaku :)


0 comments: